lelly Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det skulle bara vara SÅ snällt! Jag behöver hela tiden hjälp eftersom att jag suger på spelet(haha) så det skulle vara jättebra om jag fick hjälp av någon som kan spelet, eller iaf har kört igenom det.. om det inte är så att någon vill guida mig så undrar jag om någon vill köra spelet samtidigt som mig, så kan vi försöka hjälpa varandra :D om ni skulle vilja guida mig så skriv ett gb ;) tack i förskott :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Var befinner du dig i spelet, det blir lättare att hjälpa dig om jag vet var du är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 18 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Var befinner du dig i spelet, det blir lättare att hjälpa dig om jag vet var du är? jag är i alice landet men tarzan landet ee inte klart ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Hmm, i Wonderland alltså. Vad behöver du hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 19 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Hmm, i Wonderland alltså. Vad behöver du hjälp med? haha ja wonderland.. XP jag är lixom fast där, jag undrar oxå vad man ska gör ai lotus forest, och hur man väckr d dära dörrhandtaget.. och så i deep jungle, var ligger tree house nu igen, har glömt bort d, vart går man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 vad är kh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) vad är kh? KH = Kingdom Hearts = Blandning av Disney och FF Redigerat 22 September 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 vad är kh? jag har redan flyttat på sängen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Varför sa du då att du hade problem med dörren? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Varför sa du då att du hade problem med dörren? ;) asså dörren me handtaget som sover.. hur öppnar man den? haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Först efter att du mött bossen "Trickmaster" kan du öppna dörren som är Wonderland's nyckelhål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Kolla gärna in min Guide i Fusk och Recensioner på Kingdom Hearts här på fuska. Har inte skrivit hela spelet men kommit en lång bit ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg