citrusfrukt Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Eller en väldigt okunnig familjemedlem. Skitsamma, jag tycker inte om tillverkare som låser sina produkter till program. Valfrihet skapar konkurrens, vilket sänker pris och höjer kvalité. Miiioow, finns ju bl.a winamp-plugin så du kan använda iPod med något annat än iTunes ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 okej, men det spelar ingen roll. Jag har låst mig i min åsikt och köpt en annan mp3 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 okej, men det spelar ingen roll. Jag har låst mig i min åsikt och köpt en annan mp3 :P yeees, klandrar dig inte. bara jag som har haft ganska tur I guess :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.