Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 I club nintendo tidningen stod det att det skulle komma en ny bärbar konsoll.Den heter Nintendo Ds.Ds står för double screen.Och det ska vara två skärmar på den ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 det har jag ocksp hört och det är nästan klart att den skulle komma ut!! inga bilder har visats på den än! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 eftersom den inte kommit ut ännu, borde denna tråd ligga i Övriga konsoller...jag flyttar den dit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ok.Jag skrev det i Game boy forumet för det var en bärbar konsoll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Blir det inte knepigt att ha ögonen på 2 skärmar? Den ena kanske är till options menyn så man slipper trycka en massa för att komma in där först. JAg gillar Nintendo för deras nyskapande konsoler. Den påminner om game and watch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Själv vet jag att den kommer ut vid höst! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 I club nintendo tidningen stod det att det skulle komma en ny bärbar konsoll.Den heter Nintendo Ds.Ds står för double screen.Och det ska vara två skärmar på den ;) . de e för att de måste ha nåt som kan konkurrera med PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 tro inte på den som har bilder på den eller bilder på spel för det finns inte bilder på varken spel eller konsoll! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Men det är en bärbar konsoll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 titta in http://club.nintendo-se.com/stuff/arkiv/613705/Konsoll.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 men redan!!!jag ska nog inte köpa den,men däremot ska jag köpa GC uppföljaren,N5! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 titta noga på den där bilden, då ser ni att det är en f-zero gc skiva i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg