Bounce Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 hej hej allihopa!! Jag har spelat in lite med min panasonic digitalvideokamera och ska nu lägga in videorna till datan för redigering.. men problemet är att jag inte har nån program för att överföra från kameran till datorn!!!! Har testat DV-studio som följde med när man köpte kameran men den är bara till för bilder :( Så vet någon vilken program man ska använda?? //BOUNCE OBS. Har firewire kabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Enklast är att prova Windows Movie Maker 2. Du hittar det på Start > Tillbehör > Windows Movie Maker. Annars finns det på microsofts hemsida också. Väl inne i programmet väljer du Arkiv > Fånga Video efter att du har kopplat in kameran. Hoppas det funkar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.