ajar Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Hej, jag undrar om det är någon som vet om Call Of Duty 3 inte kommer att släppas till PC? Jag sökte på ign.com och fick upp en rad resultat bland annat till Wii och 360. Men vid PC-spelten stod det "Call Of Duty Sequel". Betyder detta att CoD 3 inte släpps till PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 (redigerat) Än så länge: Nej Redigerat 20 September 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Väldigt konstigt. Först fanns det ju bara till PC, och nu kommer det kanske finnas till alla konsoller utom PC. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Call of duty3 finns inte på pc , men i framtiden om nått år så kommer det finnas till pc. Vad jag har hört så är dom väldigt försenade med call of duty3 till pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag läste i GameReactor att det inte kommer komma till Pc för att Call Of Duty 2 sålde så dåligt till Pc så Activision trodde väl antagligen att 3:an skulle möta samma öde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Då är det fel. Jag såg på ett program och dom funderar på att göra det till pc, än så länge är dom osäkra p.g.a.dålig försäljning,så du har lite rätt dom kommer även göra det till playstations2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Ska man köpa det är det nog bäst att köpa det till PC eller någon av de nya genarationens konsoller. Playstation 2's Call Of Duty spel har haft väldigt dålig grafik, dessutom blir det nog bättre spelkänsla med till exempel Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg