Hoppa till innehåll

Playsation Dör Ut!


123spill
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså, f*n vad priset är högt nu asså på PS3. Antingen säljer affärerna det dyrt och förlorar pengar på att det inte är några som köper det pågrund av priset eller så säljer affärena det billigare och det blir mer som köper men då förlorar dom på att det är för lågt pris.

 

För typ en månad sen var det nåt rykte om att PS3 skulle kosta 10 000-11 000:- DYRT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

självklart, ps2 kommer att dö ut men dom kommer ändå sälja ps2 spel du kan börja oroa dig om ungefär 3 år.............. :meddum:

 

Asså, f*n vad priset är högt nu asså på PS3. Antingen säljer affärerna det dyrt och förlorar pengar på att det inte är några som köper det pågrund av priset eller så säljer affärena det billigare och det blir mer som köper men då förlorar dom på att det är för lågt pris.

 

För typ en månad sen var det nåt rykte om att PS3 skulle kosta 10 000-11 000:- DYRT

 

Priset är sk*t dyrt asså den kostar 5999 kr...........!

 

En sak till kan du stava Playstation...........?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, f*n vad priset är högt nu asså på PS3. Antingen säljer affärerna det dyrt och förlorar pengar på att det inte är några som köper det pågrund av priset eller så säljer affärena det billigare och det blir mer som köper men då förlorar dom på att det är för lågt pris.

 

För typ en månad sen var det nåt rykte om att PS3 skulle kosta 10 000-11 000:- DYRT

 

Men vad tror du om mig? jag går i sexan och du tror inte jag kan stava till playstation! playstation!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps3 kommer ut någorn gång i mars 2007 ok ska inehålla flera möjlighetter det ska bli den messt kända konsol som kommit ut den har fått en 3:a i betyg sedan kansje det kommer uppdateringar till de ok de kommer att bli världens bässta spel konsol. Priset kommer att bli ca 6000kr för versionen.

 

 

den har: utrustad med 60GB hårddisk.

 

Varianten med 20GB beräknas kommer att äga julen 2007. :cool: :kung: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...