Gäst Shuriken Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Jag läste nånstans att de skulle höja PS3 priset till 6900 :) Sjutusen spänn =/ Plus att man vill ha en extra handkontroll ochlite sånt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Asså, f*n vad priset är högt nu asså på PS3. Antingen säljer affärerna det dyrt och förlorar pengar på att det inte är några som köper det pågrund av priset eller så säljer affärena det billigare och det blir mer som köper men då förlorar dom på att det är för lågt pris. För typ en månad sen var det nåt rykte om att PS3 skulle kosta 10 000-11 000:- DYRT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 10 000 är bog litta för mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 självklart, ps2 kommer att dö ut men dom kommer ändå sälja ps2 spel du kan börja oroa dig om ungefär 3 år.............. :meddum: Asså, f*n vad priset är högt nu asså på PS3. Antingen säljer affärerna det dyrt och förlorar pengar på att det inte är några som köper det pågrund av priset eller så säljer affärena det billigare och det blir mer som köper men då förlorar dom på att det är för lågt pris. För typ en månad sen var det nåt rykte om att PS3 skulle kosta 10 000-11 000:- DYRT Priset är sk*t dyrt asså den kostar 5999 kr...........! En sak till kan du stava Playstation...........? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 10 000 är bog litta för mycket Äää, 10.000kr är välldigt mycket. 6.00kr är också dyrt. Xbox-360 har ett bra pris :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Konsollen kommer att vara lika rolig att lira med men det är ju klart, det kommer ju att sluta tillverkas spel till vår gamle käre PS2:a :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 hoppas det inte tar för långt tid innan dess jag vill ju behålla min konsol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Den kommer inte att dö bokstavligen om det var det du trodde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 ja tror 1 elle kankse 2 år så ryker PS2 och är bara ett minne blott. PS3 kommer ju äga totalt ifall ni har sett Trailerna på MGS4 och DMC4 ski* mäktigt! fast vi ska ju lite posetiva om PS3 folk kommer vilja chippa såna så dom slipper o köpa spel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Asså, f*n vad priset är högt nu asså på PS3. Antingen säljer affärerna det dyrt och förlorar pengar på att det inte är några som köper det pågrund av priset eller så säljer affärena det billigare och det blir mer som köper men då förlorar dom på att det är för lågt pris. För typ en månad sen var det nåt rykte om att PS3 skulle kosta 10 000-11 000:- DYRT Men vad tror du om mig? jag går i sexan och du tror inte jag kan stava till playstation! playstation!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Om jag ska köpa PS3 så ska jag iaf vänta tills priset sjunker.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ps3 kommer ut någorn gång i mars 2007 ok ska inehålla flera möjlighetter det ska bli den messt kända konsol som kommit ut den har fått en 3:a i betyg sedan kansje det kommer uppdateringar till de ok de kommer att bli världens bässta spel konsol. Priset kommer att bli ca 6000kr för versionen. den har: utrustad med 60GB hårddisk. Varianten med 20GB beräknas kommer att äga julen 2007. :cool: :kung: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg