Sidney Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Är det värt att köpa Star Wars: jedi academy begagnat för 150:- ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayabusa Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Gillar du StarWars så är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 om det hade vart till pc så hade jag svarat ja men du menar väl till xbox?? då vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Ja, jag gillar star wars men har typ dom nya spelen till PS2 och Xbox så jag ville ha ett lite äldre spel som verkar bra. Ja jag menar till Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Det är skitkul så, ja. Dock tror jag också att dte är roligare till PC >;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Jag har det till dator och xbox och jag tycker att det är best till xbox så jag tycker att du borde köpa det :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 199 inklusive frakt kostar ett NYTT, så nej, eftersom du får frakt på det begagnade också. Och så får du garanti på det nya... Svar : Det är inte värt det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Vart finns det nya spelet? Kan man lita på den affären? Måste man bli medlem där för att kunna köpa där? Måste man ge sitt kort till butiken eller kan man få hem en räkning? Ska köpa på SpelDirekt vid T-centralen i stockholm. Där kostar det 199:- med frakt, men jag ska åka till butiken. Vad kan spelet kosta i affären? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbe77 Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Är det värt att köpa Star Wars: jedi academy begagnat för 150:- ? Det är mycket roligare till Pc! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg