Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

har en kompis som har det spelet, har för mig att kameran rör på sig och när kameran står i mitten så kan den inte se en och på så sätt tar man sig förbi, lite krånglig förklaring kanske?

Skrivet

har en kompis som har det spelet, har för mig att kameran rör på sig och när kameran står i mitten så kan den inte se en och på så sätt tar man sig förbi, lite krånglig förklaring kanske?

Den här rör inte på sig. Varför skulle jag annars starta tråden? <_<

Skrivet (redigerat)

jaha, det var krångligt, men jag har för mig att det finns kameror som rör sig i det spelet.humm.... prova att skjuta på den där röd, oranga knappen eller vad det är då! :blink:

...eller.. fick just en ide. har du såna rökbomber? du kanske ska kasta en sån vid den röda lasersaken och sen smyga förbi! :)

Redigerat av Mars
Skrivet

jaha, det var krångligt, men jag har för mig att det finns kameror som rör sig i det spelet.humm.... prova att skjuta på den där röd, oranga knappen eller vad det är då!  :blink:

...eller.. fick just en ide. har du såna rökbomber? du kanske ska kasta en sån vid den röda lasersaken och sen smyga förbi!  :)

Den här kameran rör sig INTE och jag har inga rökbomber.

:meddum:

Skrivet

jaha, det var krångligt, men jag har för mig att det finns kameror som rör sig i det spelet.humm.... prova att skjuta på den där röd, oranga knappen eller vad det är då!  :blink:

...eller.. fick just en ide. har du såna rökbomber? du kanske ska kasta en sån vid den röda lasersaken och sen smyga förbi!  :)

det var krångligt, nej har inga fler ideer! :(

Skrivet

man kanske sak trycka på en knapp som är lite längre bak på banan eller smyga, krypa, jag har inte spelet men det kanske går...

Skrivet

Jag prövat det, utan resultat. :(

finns det något ovanför dig så du ska klättra över. eller kanske bara prova gå in i den så larmet slår på, det kanske är en del av uppdraget? :blink:

• Skapa ny...