splintercell987 Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 (redigerat) Hur kommer man förbi den här kameran? :( Den rör inte på sig. Redigerat 20 September 2006 av splintercell987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 har en kompis som har det spelet, har för mig att kameran rör på sig och när kameran står i mitten så kan den inte se en och på så sätt tar man sig förbi, lite krånglig förklaring kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 har en kompis som har det spelet, har för mig att kameran rör på sig och när kameran står i mitten så kan den inte se en och på så sätt tar man sig förbi, lite krånglig förklaring kanske? Den här rör inte på sig. Varför skulle jag annars starta tråden? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) jaha, det var krångligt, men jag har för mig att det finns kameror som rör sig i det spelet.humm.... prova att skjuta på den där röd, oranga knappen eller vad det är då! :blink: ...eller.. fick just en ide. har du såna rökbomber? du kanske ska kasta en sån vid den röda lasersaken och sen smyga förbi! :) Redigerat 23 September 2006 av Mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jaha, det var krångligt, men jag har för mig att det finns kameror som rör sig i det spelet.humm.... prova att skjuta på den där röd, oranga knappen eller vad det är då! :blink: ...eller.. fick just en ide. har du såna rökbomber? du kanske ska kasta en sån vid den röda lasersaken och sen smyga förbi! :) Den här kameran rör sig INTE och jag har inga rökbomber. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jaha, det var krångligt, men jag har för mig att det finns kameror som rör sig i det spelet.humm.... prova att skjuta på den där röd, oranga knappen eller vad det är då! :blink: ...eller.. fick just en ide. har du såna rökbomber? du kanske ska kasta en sån vid den röda lasersaken och sen smyga förbi! :) det var krångligt, nej har inga fler ideer! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 man kanske sak trycka på en knapp som är lite längre bak på banan eller smyga, krypa, jag har inte spelet men det kanske går... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag prövat det, utan resultat. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag prövat det, utan resultat. :( finns det något ovanför dig så du ska klättra över. eller kanske bara prova gå in i den så larmet slår på, det kanske är en del av uppdraget? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Man ska inte slå på larmet för då förlorar man och man kan inte hoppa över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg