Gäst Mega93 Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Skaffar vi realm crafter slipper du hosta kan jag säga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Kan jag få svar på min fråga? Och förresten varför är ingen aldrig inne längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Nja, allt går lite segt just nu, färre updatering = färre aktiva medlemmar osv. Världen för 100+ trodde jag våra mappers skulle slutföra när de var de som började den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det går sakta frammåt med World 100, vi har svårigheter med scripts, och jag orkar inte göra allt, efftersom inga mapper är inne.. Men jag kan säga att jag jobbar med en snowmap, men den är inte klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 den är färdig? (100+) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Det går sakta frammåt med World 100, vi har svårigheter med scripts, och jag orkar inte göra allt, efftersom inga mapper är inne.. Men jag kan säga att jag jobbar med en snowmap, men den är inte klar. Tja,jag kan bli mapper om det behövs...jag har inte varit så aktiv för att jag har inte orkat köra mot stone creatures och mitt internet har krånglat. Men internet är nu fixat och jag hjälper gärna till att uppdatera spelet med nya saker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Det skulle vara till stor hjälp, vi får höra med Mega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Självklart! Just nu är jag upptagen med en uppföljare till centrycraft.. (kolla den bifogade filen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Ok,bra :) Har du kommit långt på uppföljaren eller har du nyss börjat? Ser väldigt snyggt ut iallafall. ;) PS: min brorsas fuska acc btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Jag har kommit en bit.. Fast jag nyss börjat - Har redan fått det online men nu återstår allt från level-system till battle-system. Redigerat 17 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Men det funkar inte ladda ner :blink: det står på båda ERROR xD men vete varför :blink: ?!?!!? kan man säga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.