Outsider Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 jag tänkte mest på uppdateringar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Vill bara säga detta till alla i tråden: Jag kommer att flytta datorn till det nya huset (idag) men internet kommer jag inte att få på en eller 2 veckor. Jag kommer kanske att kunna vara ett par gånger men,det blir tveksamt... PoisoN: Jag har gjort klart map 105 och gjort lite på 106..kommer nog att göra så mycket jag kan på 106 idag innan flytten. Såfort du ser det här så logga in på Centrycraft så kanske jag hinner visa. Redigerat 20 Oktober 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Shit - Skulle warpa mig till dig men istället råkade jag banna dig :P Ska fixa detta så fort som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 pheew..jag trodde att jag hade bannat mig själv på något sätt :P men fixa det så fort du kan...helst inom ett par timmar för jag har inget internet snart som du vet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 varför har jag blivit bannad???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Mega behöver du fortfarande någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 nått är mysko med server det står att jag är bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Janaz, öppna BanList.txt filen och radera allt som står i den, och spara sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Verkar som spelet har hakkat upp sig räjält, t.o.m jag är bannad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 har gjort det mega men det funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Verkar så jädra kul.. Synd att jag inte kan spela. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Janaz, gå till c:/program/centrycraftserver/ och deleta BanList.txt (hela filen asså). Kom ihåg, du får inte ha på servern när du gör detta. [EDIT] Problemet med banningsfilen är löst men nu har någonting hänt med servern... Vi jobbar på problemet.. [EDIT1] Nu är det löst och allt fungerar som det ska.... Redigerat 22 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.