Gäst PoisoN Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Uppdatering 22/10-06 World 100 Första staden klar, innehåller några mindre buggar som fixas senare. Snowmap 90% klar. Nya NPC till World 100: Imperial Snow Soldier, Imperial Officer(Obs, detta har inget med Starwars att göra :P). Själva world 100 styrs av Imperiet. Första staden tillhör motståndsrörelsen. Nya vapen, items, armor osv. Vi eller snarare jag har gjort en del nya vapen, armor, hjälmar, capes, skor, osv. Men jag väntar på att mega ska göra scripts(Jag kan inte de görs med ett program på hans dator), så att man kan andvända skor och capes. Och båtbiljetten man får av questen, King's Treasure, kommer att leda till en ny värld som kommer att göras efter World 100(Om inte det kommer fler mappers), men till det behöver man också nya scripts Nya Quests Sorry, inga nya quests planeras, de ska också scriptas men somsagt finns vb.6 på hans dator. Nya Pengar Det kommer nya pengar, Brons och silver, vi måste bara hitta en bra sprite till dem. Kanske också Diamanter kommer som betalsett Om ni har några idér, tveka inte att kontakta mig genom PM, eller genom att adda eller skicka mail till, [email protected] // Staff. . Redigerat 22 Oktober 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 TheOne, jag har ett litet problem. minns du när du vissade mig den där nya 100-världen.... man kan nog säga att jag är fast där och inte kan komma tillbaka.... :( kan du eller nån annan modd hjälpa mig för kan inte ta mig ut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 - Du e ju inte inne <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Asså jag har laddat hem det och installerat det.. men nör jag ska starta kommer det en pop up ruta och säger typ: componet msx*****.ocx och en massa annat varför kan jag ej spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Du måste installera libraryfiles........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 som mega sa insatallera libaryfiles http://centrycraft.cabspace.com/libraryfiles.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 mega, kan inte jag få prova den nya versionen av centrycraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Nej. Våra ''testare'' är Staff. Jag är inne ca. 30 minuter, logga in så fixar jag dig därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 har simontheking blivit staff?????? jag menar jag har varit medlem dubbelt så länge som han..... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Nej, han är inte staff... Ville bara ha en tredje kommentar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Det ät inte beroende på hur länge du vart medlem, skicka en ansökning till mig(eller mega, men han kan vara upptagen och inte hinna svara), Andvänd denna här under, som grund. Namn(I spelet): Vilken tjänst jag söker: Varför vill jag ha det jobbet: Ålder: Nationalitet: E-post: Namn på fuska.se(Om du är medlem där): Tidigare erfarenhet(Om du har nån tidigare erfarenhet som t.ex scripting osv.): Om ni vill ansöka, kontakta mig på [email protected]( Ni kan adda mig men skicka inte ansökningar genom chatt, utan E-mail.) eller mega, på [email protected](OBS, kan hända att han inte svarar efftersom han är upptagen med annat). Jag kan inte grantera att ni får jobb. Redigerat 25 Oktober 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 jag har redan ansökt till mega. <_< har inte fått svar ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.