Hoppa till innehåll

Centrycraft - Final Version 2.0


Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

Uppdatering 22/10-06

 

World 100

Första staden klar, innehåller några mindre buggar som fixas senare.

Snowmap 90% klar.

 

Nya NPC till World 100: Imperial Snow Soldier, Imperial Officer(Obs, detta har inget med Starwars att göra :P). Själva world 100 styrs av Imperiet. Första staden tillhör motståndsrörelsen.

 

Nya vapen, items, armor osv.

Vi eller snarare jag har gjort en del nya vapen, armor, hjälmar, capes, skor, osv.

Men jag väntar på att mega ska göra scripts(Jag kan inte de görs med ett program på hans dator), så att man kan andvända skor och capes.

Och båtbiljetten man får av questen, King's Treasure, kommer att leda till en ny värld som kommer att göras efter World 100(Om inte det kommer fler mappers), men till det behöver man också nya scripts

 

Nya Quests

Sorry, inga nya quests planeras, de ska också scriptas men somsagt finns vb.6 på hans dator.

 

Nya Pengar

Det kommer nya pengar, Brons och silver, vi måste bara hitta en bra sprite till dem.

Kanske också Diamanter kommer som betalsett

 

Om ni har några idér, tveka inte att kontakta mig genom PM, eller genom att adda eller skicka mail till, [email protected]

 

 

// Staff.

 

.

Redigerat av PoisoN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 257
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Asså jag har laddat hem det och installerat det.. men nör jag ska starta kommer det en pop up ruta och säger typ: componet msx*****.ocx och en massa annat varför kan jag ej spela?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ät inte beroende på hur länge du vart medlem, skicka en ansökning till mig(eller mega, men han kan vara upptagen och inte hinna svara), Andvänd denna här under, som grund.

 

Namn(I spelet):

 

Vilken tjänst jag söker:

 

Varför vill jag ha det jobbet:

 

Ålder:

 

Nationalitet:

 

E-post:

 

Namn på fuska.se(Om du är medlem där):

 

Tidigare erfarenhet(Om du har nån tidigare erfarenhet som t.ex scripting osv.):

 

Om ni vill ansöka, kontakta mig på [email protected]( Ni kan adda mig men skicka inte ansökningar genom chatt, utan E-mail.)

eller mega, på [email protected](OBS, kan hända att han inte svarar efftersom han är upptagen med annat).

 

Jag kan inte grantera att ni får jobb.

Redigerat av PoisoN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...