Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Ska försöka göra mina egna models också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Körde betan för nån timme sedan, och jag kan säga att, CC3D är skitbra! Grafiken ligger mittimellan, men det är ju svårt att göra ett spel överhuvudtaget. MEga tog mig till en skog, och samtidigt såg jag att graiken på träden var skitbra. Dev teamet har redan börjat på nästabeta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 När kan man testa betan? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag har inte släppt nån allmän beta ännu - just nu är det bara vissa utvalda som får testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 (redigerat) Jag har inte släppt nån allmän beta ännu - just nu är det bara vissa utvalda som får testa. Är det du som gjort det/mappat? EDIT: Om det är det så måste jag påminna om att hemsidan ser hemsk ut. Funkar det med onlinespelets host så kan jag gott och väl tänka mig att fixa en snyggare design till sidan. Redigerat 16 December 2006 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Hemsidan ser hemsk ut och jag gör en ny så fort jag fått ut en allmän beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Är det du som gjort det/mappat? Ja, det är han som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Hemsidan ser hemsk ut och jag gör en ny så fort jag fått ut en allmän beta. Ja, vem har bollen? Mamma! Näe, pappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Ja, vem har bollen? Mamma! Näe, pappa! Okej, nu är jag riktigt förvirrad. (Nån som kan göra modeller till rc får gärna kontakta mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Ja, vem har bollen?Mamma! Näe, pappa! Okej, nu är jag riktigt förvirrad. (Nån som kan göra modeller till rc får gärna kontakta mig) <{POST_SNAPBACK}> Jag förvirrar alla! Det jag skrev var till PosioN, som utfyllnad. Det jag skrev till dig vara att du kan pma mig om du behöver hjälp med centrycrafts hemsida. Jag kanske kan bidra med modeller också. Hur ska modellerna se ut? Som dom små gubbarna i spelet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 (redigerat) Ja, vem har bollen? Mamma! Näe, pappa! LOL! Hur ska modellerna se ut? Som dom små gubbarna i spelet, eller? Nej, normal stora modeller, som i ett tredjepersons spel. Kontakta Mega, han vet exakt hur de skall se ut och hur stora de ska vara osv. Redigerat 17 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Betan som man kan spela i webläsaren funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.