Gäst Moberg Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) EDIT. Btw, Kalkylatorn har inte sqrt (roten ur). Ska göra en egen med roten ur. :D kalkylatorn, i datorn? Det är bara att ta ^0.5 ... Redigerat 18 Oktober 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag tycker det ska vara strängare mot mobiler och mp3 spelare på lektionerna. Dom ska inte vara på på lektionerna, bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag håller med, Lillberra, När jag sitter och räknar matte, börjar en Mobil/Mp3 spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag brukar få ha mp3 spelare på lektionen bara om jag har den tyst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Efter att alliansen vunnit riksdagen så kommer det bli ännu strängare på skolan. Betygen börjar sättas från 6:an. Nationellaprov från 2:an Skolkning innebär avdragningspoäng på sina betyg. Lärarna kan beslagta mobiltelefoner mot stökiga elever. Det är ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.