kena Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 hej jag har final fantasy VII (7) jag har kommit till corel prision ock jag ska rejsa med chocobos jag hittar int shefen där so jag kan it få tillstond at rejsa hur hittar jag shefen dä snella sej det. jag holler på att bli galen :bah: so snella hjälp mej jag kann int hitt an :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Flyttar till Playstation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Ut i öknen, och spring till höger så långt som möjligt tills du kommer till en skrothögsliknande plats. Undvik hästvagnarna som kommer förbi på vägen till skroten, säg nej till skjuts tillbaka till fängelset och fortsätt springa. När du har kommit fram så ska du slåss mot Barrets skjutgalna vän, så du får ta och vara beredd med en massa potions för killen gillar att använda en j*vla massa molotov cocktails. Det behövs ingen direkt taktik, bara skjut ihjäl killen. Efter du har dödat honom så kommer du direkt till chefen. Hoppas det hjälpte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg