Angel of Darkness Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) kan någon säga var man hitta honom HO-OH??? :D Redigerat 21 September 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 För att få de maste du ha alla legendary dogs och få rarnbow wing i celadon city pokemon center. Egentigen fel forum,fråga nästa sak i game boy forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) För att få de maste du ha alla legendary dogs och få rarnbow wing i celadon city pokemon center. Egentigen fel forum,fråga nästa sak i game boy forumet. <{POST_SNAPBACK}> [/quote hitta de tre legendariska hundarna...suck jag har bara en dom andra två är ju svåra att hitta jaja det är väl bara att sätta igång <_< tack för tipset :D vadå fel forum jag är i pokemon forumet Redigerat 21 September 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Ja,men det är i subforumet game boy advance. Men det här är color. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Ja,men det är i subforumet game boy advance. Men det här är color. ja och här ska man diskutera ALLT som har med pokemon och göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) nepp det är bara G/S/C som ska vara i cameboy R/S/E/FR/LG ska vara här <_< Redigerat 23 September 2006 av papyrus_pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Ja,men det är i subforumet game boy advance. Men det här är color. Dethär är Pokemon forumet för GBA, ja här diskuteras allt om Pokemon men från GBA annars skulle det inte finnas ett till forum för GBC spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 För att det finns mer spel till color än pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Tydligen så flyttade en mod detta till fel forum. innan var det på GBA ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Jeffla tjat om att det är fel forum! Jo jag kan hålla med om att det är svårt att fånga hundarna eftersom dom springer runt. :D Du fångar Suicuni i Tin Tower. Raikou, gräset uppe vid lake of rage. Entei hittade jag alldrig så då använde jag gameshark :P Men när du gar fått dom så går du ill Tin Tower där får "rainbow"wing. Med den så kan du möta Ho-Oh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Haha denna ska väl flyttas till pokemon forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 För att få de maste du ha alla legendary dogs och få rarnbow wing i celadon city pokemon center. Oops. :unsure: jag som dödade suicune... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg