TheOne Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Vem är din värsta lärare? Och varför? Min spanska lärare kastade ut min kompis mobil en gång och om vi pratar/viskar när han pratar så får vi läxor :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 TheOne: Lite ordning får det f'n vara på lektioner. Speciellt när man är 16 år. Min värsta lärare är nog min SO-lärare, inte för att jag har något i mot honom egentligen. Men vi får mest läxor & papper i det ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Hmm jag tror nog tyvärr det är Torgny på programmeringslektionerna... Alltså han är schysst och så vidare, men han känns så föråldrad, känns som han kan så lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Matteläraren, j*vla moralkärring! Och att SO läraren och syslöjdlärarna är också rätt iriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) Min värsta lärare är nog min SO-lärare, inte för att jag har något i mot honom egentligen. Men vi får mest läxor & papper i det ämnet. Då ska du vara lika glad som jag att din lärare är sträng ;) Skolan går ut på att lära sig, inte bara ha håltimme eller annat skoj... Back to Topic : OM jag skulle säga vilken lärare som är jobbigast så är det nog... min Bildlärare, hon är värsta tråkig, säger typ aldrig någonting roligt -.- Men grejen med hon är... Lektionen börjar... Sen säger hon vad vi ska göra... Vi gör det ... Lektionen är slut... Hon säger hejdå, vi ses nästa vecka -.-... Redigerat 21 September 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 TheOne: Lite ordning får det f'n vara på lektioner. Speciellt när man är 16 år. Min värsta lärare är nog min SO-lärare, inte för att jag har något i mot honom egentligen. Men vi får mest läxor & papper i det ämnet. Tycker du? Själv tycker jag att han är den bäste läraren. Den sämste däremot är nog en lärare jag brukar ha i Matte/No när vi har fördjupning. Om man knackar på dörren medan hon har lektion får man inte komma in i klassrummet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Gun, aka "Topgun". Äcklig kärring på 60+ som man är lite osäker på om det är en man eller kvinna. Har henne i engelska och hon är en komplett idiot. Klär sig väldigt fuuult och har fluffigt tantafro färgat alldeles för många ggr. Just nu är det typ.. Jag vettefan, men typ vinrött och nått mer, skitfult! Det verkar som hela betyget kommer gå på grammatikkunskaper vilket känns lite fel.. En annan skum uppgift är att man ska snacka inför hela klassen (på engelska, ja) under exakt en minut. Man ska liksom gissa ungefär när det gått en minut och sluta snacka då. Det är extremt viktigt för Topgun att det är en minut, hon måste få någon slags sexuell reaktion på detta, ser ingen annan förklaring (ÖEH). Jag använde min första minut till att förklara hur mycket jag hatar filmen Topgun (man får snacka om precis vad man vill) och gled sedan över vilket prettosvin Tom Cruise är. Hon klagade sen väääldigt mycket från hur mycket jag gled ifrån ämnet. Sammanfattningsvis är hon skitdålig. Men vi hörs, hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Vem är din värsta lärare? Och varför? Min spanska lärare kastade ut min kompis mobil en gång och om vi pratar/viskar när han pratar så får vi läxor :S Säker på att den kastades ut? :blink: Lite riskfyllt, iome att den kan gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Olof " får alltid stånd på lektionen"krevsiovich. äcklig,sträng och ser ut som en galen professor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Najsarn Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Eng- och tyskaläraren är absolut värst. Sedan kommer läraren i SO. När hon pratar så viskar hon. HOn pratar absolut inte mer än vad som är nödvändigt. Men när hon blir arg. Då j*vlar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Är det här man ska smutkasta lärare?... Har väl ganska bra lärare... Men det har gått rykten om Ulla Raataama... våran lärare i Naturkunskap.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 vår Trä slöjds lärare han är så in i helskottas trög på att prata det skulle ta ca 5 min för han att säga det jag har skrivit NU + att han är skit sträng om man typ råkar böja en spik så säger han typ Jag som trodde du va så bra på att spika t,ex i kort text: han är allmänt dum i huvu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.