Hoppa till innehåll

Jorden Blir Bara Sämre Och Sämre


Dolphin

Rekommendera inlägg

  • Svar 193
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det man aldrig haft kan man aldrig sakna, de man inte träffat kan man aldrig älska. Ungefär så jag tänker, jag vill självklart leva så bra som jag kan medans jag kan. Sedan tänker jag på andra.

 

Men herregud, säger du så för att du inte är säker på om dina barn kommer bli snälla så kan du inte säga att du skulle älskat de? Och vem var det som sa att man bara ska lita på sig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Det man aldrig haft kan man aldrig sakna, de man inte träffat kan man aldrig älska. Ungefär så jag tänker, jag vill självklart leva så bra som jag kan medans jag kan. Sedan tänker jag på andra.

 

 

han prioriterar sig själv över några som inte ens är födda .. var fick du för dig att han inte skulle älska sina barn för det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan nog inte framställa ett "kemiskt ozonlager"

Men man kan dock förhindra att skada det mer, sluta med bensin, olja, köra på etanol osv.

Göra miljövänliga nyårsraketer, det finns jättemycket man kan göra för att miljön ska må bättre.. Men det finns bara en som kan göra det och det är människan själv. Och det krävs att fler än en gör det, helst alla människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur många människor bryr sig om miljön i jämförelse med de som inte gör det? Det är många fler som inte bryr sig.

 

Jag vill självklart att vår jord ska vara bra, leva länge och inte gå under, men eftersom det inte kommer bli så tycker jag att det inte är någon idée att tänka miljövänligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...