Ravenger Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Undrar om ni har en 19 pvp gubbe på bloodhoof eller nån höglevel, för jag kör ibland på min 19 twink som heter Destructo. ;)¨ om ni har en 60 hjälp mig i dm så jag får cruel barb :P (har bara SKELETAL CLUB och Night Watch Shortsword (försöker få Face Smasher från ah, men den kostar alltid överdrivet(förr kosta den 5g på bid, fast nu finns den 30g bid 30g buyout :S) därför vill jag ha CRUEL BARB !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Är du ally? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 jag känner horde som kan hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Undrar om ni har en 19 pvp gubbe på bloodhoof eller nån höglevel, för jag kör ibland på min 19 twink som heter Destructo. ;)¨ om ni har en 60 hjälp mig i dm så jag får cruel barb :P (har bara SKELETAL CLUB och Night Watch Shortsword (försöker få Face Smasher från ah, men den kostar alltid överdrivet(förr kosta den 5g på bid, fast nu finns den 30g bid 30g buyout :S) därför vill jag ha CRUEL BARB !! jag har en night elf druid lvl 56 redo att hjälpa dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Ally:) jag gillar horde bäst men min brorsa hade gjort en pala där. vi gjorde en twink för vi tjänade 40g på wool cloth (omfglol) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) haha, va en på genjuros som tjänade 88g på det @Hyldran: Då kanske du möter mina kompisar nån gång! 57-58 orc warrior: Orcanion 45-47 orc Hunter: Zrieas/Zreias nått sånt :P Edit: orcanion hatar gnomer och druider Redigerat 23 September 2006 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg