Gäst Grenade Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Jag vaknade med ett ryck imorse eftersom jag visste att Just Cause kommer ut idag. Jag sprang nerför trappen och slängde i mig en macka med ost på och samtidigt som jag gjorde det så ville jag borsta tänderna, (som inte gick allt för bra) jag visste att idag är det en speciell dag! Jag kastade mig upp på min cykel och cyklade som aldrig förr ner till stan. Mitt mål var El-giganten. Jag fick vänta i olidliga 2 minuter utanför deras dörrar innan de slutligen öppnade dem. Jag sprang in och greppade spelet. Det kändes som om jag var ett med spelet när jag höll det i handen. Jag gick med raska steg till Kassan och betalade. Jag kan säga att varenda liten krona som jag köpte spelet för var värt det. Det är ett enanstående spel utan dess like. Det finns möjligheter att göra hela tiden, det är helt sjukt roligt. Och den där fallskärmen, ja , den är bara för grym. Tänk dig själv att du står på klippkanten och kan bara kasta dig ut och falla när du till sist vecklar ut den svarta stiliga fallskärmen så du seglar ner på taket av en gangster bil och kastar dig in genom sidofönstret och sparkar ut föraren genom dörren. Det är bara en så mäktig känsla. Nu har jag visserligen bara spelat spelet i drygt en timme men det första intrycket är helt fenomanalt. Självklart finns det bra och dåliga saker med spelet men, men det är ju så det är. Jag föreslår att ni köper det också, ni blir inte besvikna. :cool: En super glad Just Cause spelare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 ska ladda ner demot först, sen får vi se om et blir nått köp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 köp det eller ladda ner det, det är större bättre och helt enkelt mkt mkt mkt bättre än GTA det är lite som GTA ju men helt enkelt bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Tyckte inte demot var så övertygande. Hoppas spelet är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Köpte också igår :) Jag kan säga en sak: Världen är helt brutalt stor och det tar kanske en halvtimme att åka till andra sidan ö-landskapet. Men jättebra spel, fallskärmen är ju det som sätter krydda på det hela. Jag älskar att ta fram vapnet då man skjuter ut en lina som fäster sig på bilen och man åker bakom i luften ^^ JÄTTEBRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morph Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Åhh dt här spelet måste jag köpa ^^ Har läst en del om dt men har aldrig prövat att spela :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Kanske överväger till att köpa det nu, expediten på GAME rekommenderade det varmt också. Har en fråga, finns något multiplayer läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 låter ju GANSKA br c(: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Tyvärr Synd :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Finns det till pc elr :huh:? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Finns det till pc elr :huh:? Ja det finns till PC. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.