isMaNnen Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Hejsan! när jag skaffar titan panel så börjar jag få dc hela tiden 2-3 dager efter jag instalerat Titan Panel.. Varför är de så?? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Det har ganska säker inte med addons att göra, men du kan ju testa att ta bort det, det e ju lätt att skaffa igen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Kör wow-repair, har du fortfarande problem skriv här igen då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morph Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 aa gör de ^^ Har titan bar själv, och har aldrig fått några problem med dt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Hejsan! när jag skaffar titan panel så börjar jag få dc hela tiden 2-3 dager efter jag instalerat Titan Panel.. Varför är de så?? :( :( vad e Titan Panel? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Du som spelar, natt och dag, har en lvl 60 char och är snart High Warlord, vet inte vad Titan panel är, jag spelar inte ens WoW, och jag vet vad det är. Antingen så ljuger du eller så har du ingen koll... här kan du läsa om titan panel: http://www.wowwiki.com/Titan_Panel Redigerat 29 September 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag tror vi har en lögnare här i fuska gänget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 lol har faktiskt aldrig hört talas om Titan Panle :S jag menar det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 ismannen, det hände för mig också. Men det var bara för att mitt Brandvägg inte lät mig använda titanpanel. Så jag ändrade inställningarna. Har du brandvägg så pröva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Till er som chattar/whinar på varrandra. Gör det någon annanstans eller riskera varning. Till er som chattar/whinar på varrandra. Gör det någon annanstans eller riskera varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 ismannen, det hände för mig också. Men det var bara för att mitt Brandvägg inte lät mig använda titanpanel. Så jag ändrade inställningarna. Har du brandvägg så pröva. okej ska nog prova det.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg