agiyr Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) Ja,många undrar vad det gör.Det dbblar effeot points man får när man dödar en pokemon,men det sänker speed. Läs mer om effrot poins på http://www.achievebalance.com/pokemon/effortvalues.htm Hoppas det inte kommer mera frågor om det. Redigerat 17 Oktober 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freexen95 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Bra att du skrev det, jag undrade också;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Men den dubblar väll alla stats har jag för mig!? Min Zangosse fick +5 två ggr när den levlade up tack vare Macho brace. (Minns inte i vilka stats men tror det var ATK o DEF) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) Japp,om man har MB så får man dubblat efp,vilket även änvdrar ev-träningen. Tr det eller ej,jag fick SEX sp.attack med en. Girafariglove,tänk om du evtränade. Redigerat 14 Oktober 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Japp,om man har MB så får man dubblat efp,vilket även änvdrar ev-träningen. Tr det eller ej,jag fick SEX sp.attack med en. Girafole,tänk om du evtränade. Heter Girafariglove <_< och ja jag EV tränade för att få upp Zangoose`s ATK o SPEED. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Speed? Mot vilka? Och isåfall kanske du ökade speed och attack med 5! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Kanske det var minns ej. Tränade i Mt. Battle i XD gale of darkness för att få en bra Psycial sweeper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Beleive it or not, men jag fick 8 Def när jag tränade min Metagross! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Ja,många undrar vad det gör.Det dbblar effeot points man får när man dödar en pokemon,men det sänger speed. Läs mer om effrot poins på http://www.achievebalance.com/pokemon/effortvalues.htm Hoppas det inte kommer mera frågor om det. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Beleive it or not, men jag fick 8 Def när jag tränade min Metagross! 8?? Mot vem??Vilka?? Kom igen!!8! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Asså, jag körde mot Geodudes och Graveler på Lv.20, min Metagross var på Lv.61..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Hade den macho bracce då :blink: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg