Apex Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 JAg tycker det borde komma något pokemon till xbox 360:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Tror inte att det händer. Varför skulle Microsoft och Nintendo samarbeta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 salzalda hur mycket kostar en gameboyamulatur eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 NAHAHAHAHAHA VILKEN FRÅGA, du LADDAR ner emulatorer olagligt men wtf ingen bryr sig. ska däremot inte säga var du kan ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 laddar man ner gameboyamulator jag trodde att man köpte den var laddar man ner den? laddar man ner gameboyamulator jag trodde att man köpte den var laddar man ner den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Det är förbjudet och prata om nerladdning, Mega så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Men man kan åtminstone köpa en sådan här sak på Game eller något, skulle jag gissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 nej en emulator är ett program som emulerar olika scripts och annat till ett annat format, alltså men det är olagligt därför, och jag tänker inte säga var man kan ladda ner "hostgooglehost". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 ok men finns det ändra sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 nej det finns inga andra sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 finns det pokemon spel på xbox Klart att det inte finns.Pokémon ägs av nintendo! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg