Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag har en Sony Ericson 360i.. tror det kallas det... Den har dock varit borta runt en 7 månader tyvärr.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Tack för alla svar. Har just nu tecknat Comviq abonemang och får snart min SonyEricsson K800i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 K750 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 är detta ingen omröstning?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag har en K610i en mycket bra mobil, bra kamera o hyffsad MP3. Fast det bästa är nog flight mode, åkte till kreta för inte så länge sen, skulle nog ha dött av uttråkning utan den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.