Dysfunction Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Lagliga låtar som bandet själv delar ut: JoelBitar - Sha La La Leif JoelBitar - Ge Mig, Ge Mig, Ge Mig JoelBitar - Skåning JoelBitar - Bengans Pappas Bil Hoppas det här bandet får ett bra skivkontrakt! Skiva finns att köpa på CDON.com Endast för de som gillar svenska artister i stil med Sex N Samlevnad. Vad tycker ni? [Till MODS:= OBS!: Denna tråd bryter inte mot någon regel. Har kollat & dubbelkollat!] Redigerat 23 September 2006 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Det här bandet låter bra, det kan jag hålla med om. Låter så glatt. :P Det behövs fler bra svenska artister, som verkligen går att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Tack så mycket Jokinen. Väldigt bra band, låter glatt och bra låtar. Namnet får mig lite full i skratt för det gick en serie på svt för några år sedan som hette Joel Bitar. Det handlade om ett mongolidbarn... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Oj jag älskade Joelbitar när det gick. Skitbra introlåt var det ju till det programmet! :D Det enda jag kommer ihåg dock är en unge som sprang runt med grön färg på händer :P Låtarna var helokej. Redigerat 23 September 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Tack så mycket Jokinen. Väldigt bra band, låter glatt och bra låtar. Namnet får mig lite full i skratt för det gick en serie på svt för några år sedan som hette Joel Bitar. Det handlade om ett mongolidbarn... :P Hehe..jo...jag sökte egentligen efter tvserien när jag hittade de här :D Har tom gjort en B-musikvideo till Joelbitartemat. Moberg: Här finns den riktiga JoelBitarsången: JoelBitarMP3 EDIT: Här finns ett par låtar från annat bra svenskt band. Rätt så nytt och okänt. De är mer i stil med Dia Psalma & M.I.D. Öppna Korten: 1. På Mitt Sätt 2. En Tyst Minut 3. Tyskland 2006 (Inofficiell VM-Låt) 4.Resa Utan Mål Mmm...mycket bra. Redigerat 24 September 2006 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Har bara lyssnat på den första låten, men de låter bra :) Redigerat 24 September 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Härliga låttexter! Gitarren låter väldigt härlig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jag lyssnade på låten "Skåning" och den var en bra låt tycker jag. Alltid roligt med lite glada låtar, speciellt när de kommer i från svenska artister. Det finns ju inte så många bra svenska artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Sanningen är att jag faktiskt lyssnat på Joelbitar ett ganska bra tag, fast aldrig seriöst. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.