Sekan Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 är det någon som har Tekken Dark Resurrection för jag undrar om spelet är bra och om det är värt att köpa det för 500 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 om du gillar platforms spel tex super mario bros är ett platforms spel.. demot finns till Tekken Dark Resurrection Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 OM man är ett f*n av tekken så ska man klart köpa det. det finns många olika sorters spel som man kan spela och låsa upp tex det fantastiska tekken bowl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Har tekken Dark Resurrection ganska bra.. lång story mm så jag tycker du ska köpa det :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Har tekken Dark Resurrection ganska bra.. lång story mm så jag tycker du ska köpa det :kung: Tekken dark resurrection verkar ganska bra, jag har ej det spelet men jag tippar på att det är ett bra spel.. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag har haft spelet ungefär en månad och är nöjd med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg