Vitdom Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 hej, jag har sett att jag inte har kvar mina server tools som jag behöver! kan någon hjälpa mig!? OBS. Jag gör om min server till gmod och hlds funkar inte till det... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 hej, jag har sett att jag inte har kvar mina server tools som jag behöver! kan någon hjälpa mig!? OBS. Jag gör om min server till gmod och hlds funkar inte till det... :( Hmm, jag är bra på sånt. Prova instalera om Steam. Då ska det funka. Det funkade iaf för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jag har inte heller det?! jag hade det i förrgår men sen igår så försvann mitt med :S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) jag har inte heller det?! jag hade det i förrgår men sen igår så försvann mitt med :S. tur att jag inte är ensam! :) Redigerat 23 September 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jag har inte heller det?! jag hade det i förrgår men sen igår så försvann mitt med :S. 'Då vet jag tyvär inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 hehe så tänkte jag med vitmod... men asså det e knasigt...undrar vad det e... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 tror att steam har tagit bort det.. har inte häller det men hlds borde funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 tror att steam har tagit bort det.. har inte häller det men hlds borde funka Jag har ju kvar det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Ja precis jag har kvar det. Fast bara dedi servern har jag kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Har kvar dom mesta/alla som jag har Source SDK Source SDK Base Source Dedicated Server Dedicated Server Fast jag tror inte jag har kvar The Ship Dedicated server(fast jag har ju ändå inte spelet ^^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) de kanske förebreder server programmet med gmod 10 server? det ska ju släppas den här eller nästa månad Redigerat 23 September 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 ahaa okej ja kanske det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg