Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 September 2006 Rapport Skrivet 23 September 2006 de kanske förebreder server programmet med gmod 10 server? det ska ju släppas den här eller nästa månad Som sagt så har jag kvar dom
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Skrivet 23 September 2006 de kanske förebreder server programmet med gmod 10 server? det ska ju släppas den här eller nästa månad har du dem instalerade då? när jag avinstalerade min så försvann den bara :blink:
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 September 2006 Rapport Skrivet 23 September 2006 de kanske förebreder server programmet med gmod 10 server? det ska ju släppas den här eller nästa månad Har dom installerade och dom funkar perfectas ;)
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Skrivet 23 September 2006 de kanske förebreder server programmet med gmod 10 server? det ska ju släppas den här eller nästa månad du pröva avinstalera 1 så blir du överraskad.. :visslar:
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 September 2006 Rapport Skrivet 23 September 2006 de kanske förebreder server programmet med gmod 10 server? det ska ju släppas den här eller nästa månad Vill inte riskera det :evil: :evil:
DOG_Cool Skrivet 24 September 2006 Rapport Skrivet 24 September 2006 hej, jag har sett att jag inte har kvar mina server tools som jag behöver! kan någon hjälpa mig!? OBS. Jag gör om min server till gmod och hlds funkar inte till det... :( Kontackta Steam support team och då får du all hlälp du behöver!föresten tjenare Vitdom!
Vitdom Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) JAG KOM PÅ HUR MAN GJORDE!!!!! :D andvänd instalations koden! 1. öppna steam. 2. Tryck på Start. 3. Tryck på kör. 4. Skriv in steam://install/205 5. tryck ok. 6. Instalera source dedicated server! :cool: Redigerat 1 Oktober 2006 av Vitdom
rikke Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Detta kräver att man kan läsa engelska och har ganska bra data kunskap annars kommer det aldrig funka! >>source dedicated server<< använd endast detta om inte det föregående svaret funkar... Redigerat 1 Oktober 2006 av rikke
Vitdom Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Detta kräver att man kan läsa engelska och har ganska bra data kunskap annars kommer det aldrig funka! >>source dedicated server<< använd endast detta om inte det föregående svaret funkar... lol om inte "steam://install/205" fungerar så har man inte counter strike source.. och gmod fungerar inte helt med hlds..
rikke Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 men om du kollar på min sida får du mer info om alla inställningar + hur du gör för att få en annan console som du kan skriva komands i å starta upp servern.
Vitdom Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 men om du kollar på min sida får du mer info om alla inställningar + hur du gör för att få en annan console som du kan skriva komands i å starta upp servern. men hur gör du så att du kan spawna airboat och jeep då?? det funkar ju inte med hlds!!!!! :angry: :(
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 men om du kollar på min sida får du mer info om alla inställningar + hur du gör för att få en annan console som du kan skriva komands i å starta upp servern. Hur kunde du ha server på idag?(Såg din server idag och va inne där)
Rekommendera inlägg