ThePunisher Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 finns 25 tro life till PC? Och när kommer det ut? :huh: På deras hemsida så står det "buy now" men jag kan inte hitta det någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 http://www.webhallen.com/prod.php?id=46927 Råder dig dock inte att köpa spelet då det fick 3/10 i betyg av IGN. Skitspel helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Hmm, The Punisher fick också skitbetyg och var skitbra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 The Punisher fick inte direkt skitbetyg. 8/10 av IGN vilket är väldigt bra och av alla olika spel betyg så blev det tillsammans 7/10 i betyg. Vilket inte heller är dåligt. ;) Men köp spelet om du vill. Själv tycker jag dock det ser förjävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 har aldrig hört talas om spelet! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 det suger och bör inte köpas av nån på hela vårt runda klot, ungefär så bra (dåligt) är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Det har funnits på piratsidorna LÄNGE, LÄNGE, nu...så förmodar att det kommer ut väldigt snart. Sök efter det på sidor i stil med Gamershell.com. Releasedatum brukar postas snabbt där om spelet är efterlängtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Inte värt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Köp inte det spelet det är skit man klarar av det väldigt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jag tycker faktiskt att det ser väldigt kul ut (: men vad är det med det som är negativt? vill gärna veta innan jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.