Nimtro Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Jag är vid guard huset där man ska fånga lite möss och när jag klättrade upp för trellis så blev min katt precis en fullvuxen katt så att nu kan jag inte fånga mössen vid guard huset. Men finns det något sätt att fånga mössen på en annan sätt? Skulle vara tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Står det inte på t.ex Runescapehq.com eller tipit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Nej inte vad jag har sätt Men jag skaffade en ny katt och har klarat uppdraget. Men en fråga till: På recipe for disater del 5 det där om evil dave. Min katt är en hellcat nu men när man ska göra rätt spice stew kan någon säga de rätta ingridienser ? eller är det bara random ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg