Hoppa till innehåll

Dom Nya Konsolerna


Sekan
 Dela

Vilken konsol skulle du mest vilja ha  

73 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst need_nos

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

 

Öhh, Wii känar på att ha sin "konstiga" kontroll -.- Jag röstade på Wii :P Minst vill jag ha PS3. Dom bara pumpar på grafik, medans Nintendo har mer "Mys" Känsla :P Men vad menar du med seg kontroll ? Man använder en kontroll som ser ut som en fjärrkontroll typ och använder den som svärd,tennis etc. Plus så väger PS3 typ 5 kg medans nintendo är lätt som en fjäder och smidig -.- Wii är mer prisvärd, PS3 kostar ju f*n 6000 spänn :o

Och ni har alltid trott att sony skulle sälja mer än nintendo -.- Men det har ALDRIG varit så ! Alla sa att PSP Skulle sälja mer än Nintendo DS... Men nintendo ds rent sagt ÄGDE PSP på försäljningen XD Och det kommer hända samma sak med Wii och PS3 ...Sony har snott allt som nintendo har gjort t.ex att handkontrollerna skakar..

Redigerat av GaaraOwnz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

 

men 6000kr är inget ting för mig iallfall.du jag går inte till typ williys med ps3 i handen.jag bär inte runt med ps3 i handen samtidit jag spelar.jag vet ej om du gör det men det skäns helt onödigt att hålla en konsoll i handen samtidit man spelar.eee?? knasit? säger jag bara.alltså jag fatar inte hur jag ska köra mitt wii på typ någon krigsa spel.helt konstigt hur jag ska använda typ 3 kanppar till att skjuta,rör mig,ge ut årder,byta vapen.det skäns lite för lite med knappar.ja men vad är det för spel till nitendos spel,jo supper mario det är rätt gammal serie kan alldrig nitendos koma på någon nytt spel.Nitendos är för 5 til 10åringar :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

 

måste ba lägga mej i här. 6000kr är mycket för en konsoll. du kanske inte tycker det, men den kostar mest av alla next-gen konsoller.

klart man inte bär runt på konsollen medan man spelar, men det underlättar ju faktist om den är lätt och inte så klumpig.

och tro mej; det kommer gå lysande att spela FPS spel till Wii. kanske lika bra som att använda mus till pc..?

Redigerat av Skellington
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

du styr ju själv och ps3 är dubbel så dyr.

 

och need_noos du är 12 år och tycker 6000 kr är ingenting.

 

antingen har du vunnit på lotto eller så har du rika föräldrar/släktingar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag röstade på Wii, jag tror att den konsolen kommer att bli en stor succé. Styrningsystemet är jättecoolt, att man kommer att kunna styra ett svärd med sin fjärrkontroll genom att svinga det i luften är så coolt. För övrigt så är det många roliga spel som kommer att komma till konsolen, spelkänslan är ju också ruskigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...