Hoppa till innehåll

Dom Nya Konsolerna

Sekan

Vilken konsol skulle du mest vilja ha  

73 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Japp Wii vill jag deffinitivt ha... Hoppas kunna spela ett par gamla SNES-klassiker också. (: Ni som wnackar om Wiis kontroll, glöm inte att det finns en "vanlig" kontroll också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du styr ju själv och ps3 är dubbel så dyr.

och need_noos du är 12 år och tycker 6000 kr är ingenting.

antingen har du vunnit på lotto eller så har du rika föräldrar/släktingar

Han är antagligen en sån som får vad han pekar på vad roligt det ska bli när han ska klara sig ensam i arbetslivet men iaf jag hade velat ha ps3 funderar på att köpa de men måste sälja moppen då så det blir nog ett wii förresten om man ska ha någelunda till ps3 kostar det 7000kr inte 6000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

du styr ju själv och ps3 är dubbel så dyr.

och need_noos du är 12 år och tycker 6000 kr är ingenting.

antingen har du vunnit på lotto eller så har du rika föräldrar/släktingar

nej har inte vunit på lotto kan jag säga.men mer att jag har lite rika föräldrar kan jag hålla med om.inte för att skryta men så har jag rika föräldrar som är över medel iallfall.sen har jag sparta mycket också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

Lär dig stava, och lär dig svensk grammatik också för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

eee? vad är det med dig.jag får **stava hur jag f*n vill.and? din *** med två *** så har du huvud till att slicka ****** med.titta vad jag skriver jag skriver at med ett t oj jag får inte stava så.och gå tillbaks till ämnet.och du ska kalla dig störe en mig.men gå tillbaks till ämnet då.jag gillar ps3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

eee? vad är det med dig.jag får **stava hur jag f*n vill.and? din *** med två *** så har du huvud till att slicka ****** med.titta vad jag skriver jag skriver at med ett t oj jag får inte stava så.och gå tillbaks till ämnet.och du ska kalla dig störe en mig.men gå tillbaks till ämnet då.jag gillar ps3

hahahahahaa!

ja du får stava hur du vill, men det är alltid bra att stava rätt också.

jag vet inte vad du menar med dina *s (grammtiken jag pratade om tidigare) men men.

förresten *rapporterat..*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...