Gäst bikboy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Skrivet 23 Oktober 2003 powerslide fus behöver jag uppfattat. Citera
Heaz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 sKriv in koderna under spelets gång burn-eld kommer ut ur bilen! bomb-enbomb kommer ut ur bilen! Citera
Gäst bikboy Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Har du flera fusk. jag kan ganska många men nu vill jag ha nya Citera
Heaz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Ja det har jag! Blast-stöter bort andra bilar! Light-lättare bil! Glider-Styr bilen i luften! Hover-svävande bilar! ICBM-Bilen aggerar som en missil! :lol: Citera
Gäst bikboy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 De kan jag men jag vill ha enu flera. Citera
Bubblar Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 säg vilka du har först så kanske de blir lättare..=P Citera
scream Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 vilket spel menar ni är det need for speed underground Citera
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 vilket spel menar ni är det need for speed underground Neej, det e Powerslide... ____________________________________________________ Jag kan massor med fusk!! 24 olika fusk Här Citera
Gäst bikboy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Finns det mer fusk på POWERSLIDE utom de här under? Burn-det kommer eld Bomb-En bomb flyger iväg BLAST-Stöter tillbaka andra bilarBOMB GLIDER-När du är i luften kan du styra din bil som en hängglidare HOVER-Bilen svävar ICBM - Bilen uppför sig som en misil JUMP - Bilen hoppar högt LAUNCH - Tryck på "a" för att skjuta iväg en bil, "z" för att förflytta dig i riktningen du tittar LIGHT - Lättare bil LUNAR - Konstig gravitation SLEEP - Bilarna styr inte, dom gasar bara SLIPPY - Halt underlag STICKY - Klistrigt underlag SUCK - Bilarna drar sig till varandra TIMEWARP - Saktar tiden för motståndarna TWISTER - Bilarna åker runt i en osynlig tornado WARP - Andra bilar kryper över banan APOLLO - Bilen flyger som en helikopter Citera
Gäst Xray Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Här e fusken!! Alla som finns! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.