Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Kan ni nått spel som är likt Dragon Ball:Legacy Of Goku II som jag kan köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Dragon ball Legacy of Goku 1 finns ju... men det är dåligt.. köp ej! Golden sun spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hur är Golden Sun spelen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 på golden sun är man en pojke som heter isack och som bor i en liten by när man börjar spelet är det storm ute och ens grannar har hamnat i knipa då ska man hämta hjälp tillsamans med sin kompis i en större stad i närheten på vägen dit möter man ett par skurkar dom är mycket överlägsna (man har svärd och sånt och slåss) och man förlora och svimar, tre år senare kommer skurkarna tillbaka och försöker ta de saker de ville ha för tre år sedan då ska man hämta de före dom men under tiden blir en annan vän kidnappad av skurkarna och man måste hitta henne och de där sakerna. jag tycker det är skit kul det är ett spel med monster och svär o sånna saker ett fantasy äventyrs spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ok,Tack så mycket.Men har man level och sånt? Kan man få nya vapen? Det är ungefär som dragon ball va? Hur långt tid tar det att varva ungefär? Vilket spel skrev du om ettan eller tvåan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) ja det finns levlar på golden sun. man kan köpa eller hitta nya vapen. har aldrig spelat dragon ball så jag vet inte om det e likt. och jag blev bisviken när jag märkte hur kort det va. Redigerat 13 Februari 2004 av Raxo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ettan eller 2:an?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 2:an är ganska långt! Ettan hur kort som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Då ska jag köpa tvåan eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 om det e som Philip_idlund säger så tycker jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) Jag tror att jag köper 2:an! Redigerat 14 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 köper du inte 1an så missar du ett xtra äventyr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg