Elias Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 klarar jag första banan i 6 filmen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 är det klurigt eller är det action-läge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jag satt fast på den ett litet tag, men sen kollade jag några saker. t'ex: Om man ska flytta nåt till ett speccielt ställe. Om det är nåt man måste göra kraft på för att komma vidare. Ett litet tips är att använda kraften på vakterna så dom stryps. (vakterna=grisarna med yxor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 jo men jag har redan klarat det spelet och det var vid den dära lådor/trappor/kraften grejen ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg