Gäst Youx Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Alså det enda pogram jag använder det är anteckningar sen går jag ut på internet å lägger ut siderna på Freewebs,,,, om ja nu laddar ner ett spel i en zip-fil hur ska ja göra för att lägga in det så man spelar det på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Men hur lägger du ut sidorna då? Laddar du upp dem på något sätt eller klistrar du bara in html-koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Men hur lägger du ut sidorna då? Laddar du upp dem på något sätt eller klistrar du bara in html-koden? jag lägger upp i freewebs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Kan du inte bara lägga upp spelen då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Alså det enda pogram jag använder det är anteckningar sen går jag ut på internet å lägger ut siderna på Freewebs,,,, om ja nu laddar ner ett spel i en zip-fil hur ska ja göra för att lägga in det så man spelar det på sidan? det måsta vara flash elr java typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 du kan få min Mouse-Serie ;) PM-A mig om det :D Du använder antingen embed-taggen eller showcontent-taggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 jaha men om jag nu har ett spel inlagt på freewebs vad är html koden jag ska skriva in för att den ska synas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 vad är det för spel du har inlagt på freewebs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 vad är det för spel du har inlagt på freewebs? ett spel gjort i gamemaker (gjort själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jaha okej... jag känner inte till det så bra, men då bygger man exe-filer väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jaha okej... jag känner inte till det så bra, men då bygger man exe-filer väl? ja det gör man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Okej, då är det bara slänga upp dem o sen ha en länk från sidan så folk kan _ladda ner_ spelet. Exe-filer körs ju inte i vävläsaren. (: Okej, då är det bara slänga upp dem o sen ha en länk från sidan så folk kan _ladda ner_ spelet. Exe-filer körs ju inte i vävläsaren. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.