Gäst Muuu Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag har hittat nu det kommer att bli lite bättre grafik än WoW och en mega stor värld. Det kommer att kosta 10 dollar per 2 månader och kommer ut nästa höst. (Dem som har utfårmat WoW håller på med detta spelet) inte Blizzard. 72.95kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Nu är det så här att alla online spel i 3D är wow wannabees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Just nu blir det typ 95 spänn. Och jag tycker också det ser coolt ut :cool: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) f*n vad jag hatar folk som säger det är bara en wow wannabe <_< Redigerat 27 September 2006 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 jag med och då kan man ju säga att wow e everquest wannabe ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Warhammer 40 000 är grymt, har SpaceMarines! Dom äger. Ska nog börja spela Warhammer Online, verkar grymmt. Kommer säkert äga skiten ur WOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 kommer det kosta 95 spänn i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Men inte spelidén :meddum: Det fanns warhammer spel redan till PlayStation 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Nu är det så här att alla online spel i 3D är wow wannabees Nu är det såhär att det funnits ett tusental onlinespel i 3D innan World of Warcraft, så jag tycker inte du ska yttra dig ett skit. Spelet verkar grymt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Nu är det så här att alla online spel i 3D är wow wannabees Tror du jag är korkad eller, det var ett SKÄMT Redigerat 8 Oktober 2006 av Dark real Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jaja vi tror dej nästan spelet kommer äga allt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.