Hoppa till innehåll

Xbox 360 Vs. Wii

Doublem

Rekommendera inlägg

jag ska köpa nåt av dem till jul men vet inte vilken Xbox 360 eller Wii

varför jag ska köpa den till jul ? dels wii kommer ut lite innan jul och sen så snackas det om xbox 360 ska sänkas i pris tills dess

det som e bra med xbox 360 e ju dels grafiken men sen vill jag också ha speciella spel som halo 3 och saint´s row och det e ju två bra spel

det som e bra med wii det e ju det med wii sports att kontrollen kan användas som tennis rack svärd ja allt typ

men vilken ska man ta? jag bryr mig lite om priset och då vinner wii och jag glömde jag ska ta den dyrare versionen av xbox 360

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det går ju rykten om 360 att den hackar skivorna och så och att när man t.ex sitter och spelar ett spel så helt plötsligen så blir rutan helt svart och xboxet går inte att få igång igen för det med skivorna hände min kompis sen har många i sverige och resten av världen klagat på det så e det så nödvändigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

hack blir det om man lyfter den medans man spelar nått men det kommer nog hända med WII och PS3ans spel också pröva så får du se. och ja du kan få the three lights of doom men lämna bara in den så fixar dom det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska köpa nåt av dem till jul men vet inte vilken Xbox 360 eller Wii

varför jag ska köpa den till jul ? dels wii kommer ut lite innan jul och sen så snackas det om xbox 360 ska sänkas i pris tills dess

det som e bra med xbox 360 e ju dels grafiken men sen vill jag också ha speciella spel som halo 3 och saint´s row och det e ju två bra spel

det som e bra med wii det e ju det med wii sports att kontrollen kan användas som tennis rack svärd ja allt typ

men vilken ska man ta? jag bryr mig lite om priset och då vinner wii och jag glömde jag ska ta den dyrare versionen av xbox 360

Ja, du låter ju väldigt kluven så varför inte köpa båda? :)

Då har du möjlighet att spela Halo 3 och Saint´s row på Xbox 360 och

på Wii kan du använda Wii kontrollen som tennis rack och svärd. :medieval:

Och mycket mer därtill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såhär tror jag i ren basis. Vill du ha en unik och grymtbra online service en väldigt bra onlineupplevelse, även dem bästa Shooter-spelen så ska du välja Xbox 360.

Ska du ha Wii ska du gilla att spela med vänner och familj och gilla Mario och alla Nintendo karaktärer (vem gör inte det :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...