Doublem Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jag ska köpa nåt av dem till jul men vet inte vilken Xbox 360 eller Wii varför jag ska köpa den till jul ? dels wii kommer ut lite innan jul och sen så snackas det om xbox 360 ska sänkas i pris tills dess det som e bra med xbox 360 e ju dels grafiken men sen vill jag också ha speciella spel som halo 3 och saint´s row och det e ju två bra spel det som e bra med wii det e ju det med wii sports att kontrollen kan användas som tennis rack svärd ja allt typ men vilken ska man ta? jag bryr mig lite om priset och då vinner wii och jag glömde jag ska ta den dyrare versionen av xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 hmm de e rätt jämt mellan wii och 360n men Xbox 360 vinner ändå för spelen och grafiken. Wii har grövst kontroll men sen e inte spelen och grafiken elr nåt annat lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 köp båda^^ men om du bara ska köpa 1, tycker jag 360. en massa härliga spel finns/kommer. exempel: Oblivion, Gears of War, Halo 3, Fable 2^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 ...half life 3, alan wake, just cause, GTA 4 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 men det går ju rykten om 360 att den hackar skivorna och så och att när man t.ex sitter och spelar ett spel så helt plötsligen så blir rutan helt svart och xboxet går inte att få igång igen för det med skivorna hände min kompis sen har många i sverige och resten av världen klagat på det så e det så nödvändigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 hack blir det om man lyfter den medans man spelar nått men det kommer nog hända med WII och PS3ans spel också pröva så får du se. och ja du kan få the three lights of doom men lämna bara in den så fixar dom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 jag ska köpa nåt av dem till jul men vet inte vilken Xbox 360 eller Wii varför jag ska köpa den till jul ? dels wii kommer ut lite innan jul och sen så snackas det om xbox 360 ska sänkas i pris tills dess det som e bra med xbox 360 e ju dels grafiken men sen vill jag också ha speciella spel som halo 3 och saint´s row och det e ju två bra spel det som e bra med wii det e ju det med wii sports att kontrollen kan användas som tennis rack svärd ja allt typ men vilken ska man ta? jag bryr mig lite om priset och då vinner wii och jag glömde jag ska ta den dyrare versionen av xbox 360 Ja, du låter ju väldigt kluven så varför inte köpa båda? :) Då har du möjlighet att spela Halo 3 och Saint´s row på Xbox 360 och på Wii kan du använda Wii kontrollen som tennis rack och svärd. :medieval: Och mycket mer därtill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Såhär tror jag i ren basis. Vill du ha en unik och grymtbra online service en väldigt bra onlineupplevelse, även dem bästa Shooter-spelen så ska du välja Xbox 360. Ska du ha Wii ska du gilla att spela med vänner och familj och gilla Mario och alla Nintendo karaktärer (vem gör inte det :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag tycker att du ska ta upp frågan i Övriga Konsoler-forumet... Men annars Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ja, det känns onekligen konstigt att du tar upp det i 360 forumet ... Vilket svar förväntar du dig liksom? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det är ju fler som har X-Box 360 än som tänker köpa Wii i 360 forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag e iaf mer ett Nintendo f*n så det blir Wii för mej . Det där med kontrollen e ju fett grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.