Shadowbeing Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Ja, det är så att jag fyller år i mitten av Oktober, så jag undrar om ni har några roliga speltips. :D Spelen jag har: SSBM Zelda TWW Mario Kart: Double Dash Mario Golf Toadstool Tour Mario Party 6,7 (har haft 5:an och 4:an.... min brorsa har ev 4:an...) Mario Power Tennis James Bond: 007 Nightfire Medal Of Honor: European Assault Starfox Assault (Super Mario Sunshine) Kanske har missat något.... Jag gillar race-spel, action, äventyr, tävlingsspel(kan var allt möjligt) Själv funderar jag på F-Zero GX.... Hade det förr, men hade ingen smak för det då.... Jag kollar upp recension på spelen ni tipsar... om ni nu rekommenderar något ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 SSX 3 och On Tour är ju två riktigt roliga snöbrädespel till kuben. Folk jag pratat med brukar avfärda dem med "de är ju så overkliga", men det tycker jag itne spelar nån roll, okej man kanske inte gör två framåtvolter samtidigt som man spänner av sig brädan imtt i ett hopp i verkligheten, men vad spelar det för roll? Det är skitkul! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Köp Zelda Collection med The Legend of Zelda, Links Adventure, Ocarina of Time och Majoras Mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Metroid Prime 2 echoes=Äventyr Metroid Prime=Äventyr F-Zero GX=Race Spel Soul Calibur II=Action Mario Smash Fotball=tävlingar Pengar=syftar på TP=Äventyr Geist=Äventyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Metroide prime, Minority report är två heta tittlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 soul calibur är riktigt bra jag vet att det är en som skrivit det men det är riktigt bra! eller animal crossing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Need For Speed: Most Wanted Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Animal Crossing är väldigt, kul. Antagligen spelet med bäst hållbarhet genom tiderna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Tack för tipsen allesammans :) Än så länge är det väl F-Zero GX och Soul Calibur 2 jag vill åt.... Gillar tyvärr inte trix-spel som Tony Hawk... dvs snowboard och skateboard.... och min kompis har båda Metroid Prime spelen, så det är inga problem. Ni får gärna fortsätta att skriva tips om ni vill ;) btw, kan man spela Majoras Mask och "Ocarina of Time" på Gamecube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Resident Evil 4 måste ju alla ha :P. Håller annars med om F-Zero GX. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Önska dej en Nes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Sonic mega collection kanske!? Innehåller ALLA sega mega drive spelen (2D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg