Hoppa till innehåll

Tips På Spel?

Shadowbeing

Rekommendera inlägg

Sonic mega collection kanske!? Innehåller ALLA sega mega drive spelen (2D)

Hade det spelet förut, fast det gick inget vidare... Klarade åtminstone Dr Robotniks mean bean machine.... Fast för övrigt hade jag svårt och kom ingen vart...

Kabby: Jag kan låna både Metroid Prime och Metroid Prime 2: Echoes av en kompis ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för tipsen allesammans :) Än så länge är det väl F-Zero GX och Soul Calibur 2 jag vill åt.... Gillar tyvärr inte trix-spel som Tony Hawk... dvs snowboard och skateboard.... och min kompis har båda Metroid Prime spelen, så det är inga problem. Ni får gärna fortsätta att skriva tips om ni vill ;)

btw, kan man spela Majoras Mask och "Ocarina of Time" på Gamecube?

Det borde inte gå att spela Majoras Mask eller Ocarina Of Time då N64 inte använder sig av skivor utan "kasetter" eller vad man ska kalla de.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för tipsen allesammans :) Än så länge är det väl F-Zero GX och Soul Calibur 2 jag vill åt.... Gillar tyvärr inte trix-spel som Tony Hawk... dvs snowboard och skateboard.... och min kompis har båda Metroid Prime spelen, så det är inga problem. Ni får gärna fortsätta att skriva tips om ni vill ;)

Det sägs iaf att det går att spela på Gamecube, och då med en skiva antar jag.... :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp som Umbreon Moon sa :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

ja du kan lira kajoras mask till gc:n. men gillar du äventyr önska dig tales of symphonia!!!

kan va lite svårt att få tag på men det är vart besväret asså!!! :gitarr:

Ojj.. såg att ni redan beställt ... men önska dig tos till nästa år lol

Redigerat av Man1aC
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...