Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Skrivet 23 Oktober 2003 Jak II: Renegade släpptes 18 Oktober, själv har jag det och spelar det, det är ur kul och jag undrar om nån annan har köpt det, det är ju ganska nytt, har klarat cirka 50 % av det... Har också själv vunnit en Jak II Skateboard i en lotteri tävling, röta =) Har nån spelet och hur långt har ni kommit? För er som inte har det kan jag skriva följande information.. Jak II: Renegade är jättebra, och kanske lite bättre en första spelet: Jak and Daxter, och man är i framtiden denna gången av misstag (en story om ett missöde med tidsmaskinen) Kul är det i alla fall, man kan åka runt med farkoster och sådär.. Så här ser spelet ut: http://www.reclandet.nu/ps2/2003/nordisk_film/bilder/jak2.jpg
The Moose Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Skrivet 23 Oktober 2003 Jag ska få det den 12 november för då fyller jag år.Tipsa mig hur man klarar det o.s.v...p.s det verkar skit kul!
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2003 JO, det är skitkul! Men ganska svårt, jag har spelat tv-spel i många, många år så jag är van, men detta är balnd dem svåraste, och roligaste.. Jo visst, jag tipsar dej gärna om du fastnar nånstans =)
The Moose Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Skrivet 24 Oktober 2003 Ökej hur länge har du spekat tv-spel då..ungefär??
The Moose Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Skrivet 24 Oktober 2003 okej hur länge har du speklat tv-spel då..ungefär??
Joy Skrivet 24 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 24 Oktober 2003 Hur länge? Sen jag var cirka 6 år ungefär..
henk_a Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 Hur länge? Sen jag var cirka 6 år ungefär.. jag fick mitt första tv-spel d va playstation 1 julen 1998 då var jag alltså 8 år... nu är jag 13 år och spelar ps2...
Rekommendera inlägg