DDDD Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 jag behöver steel legs och pl8 kan jag få det gratis eller jätta billigt snääääääääälllllllllllaaaaaaaaaaaaaaa :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 sånt kan jag fixa till dig vill du ha en hjälm också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 nä har redan 1 man tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Sen träna skills så du kan tjäna dina egna saker.. nu kan du börja träna fishing lr wood cutting (fishing mitt tips) så kommer du snart tjäna massvis med pengar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Sen träna skills så du kan tjäna dina egna saker.. nu kan du börja träna fishing lr wood cutting (fishing mitt tips) så kommer du snart tjäna massvis med pengar.. Håller med jag tjänar tex 200k på 40 min genom att fiska sharks!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 men det tar ett halvår och fixa den fishing lvlen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 men jag är snart member så om man fiskar member´s fiskar så borde det gå snabbt p.s svedda adda [email protected] så talar vi vidare där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) srry för dubbel slö dator Redigerat 30 September 2006 av fuskaren 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 men det tar ett halvår och fixa den fishing lvlen började fiska för typ 2 veckor sedan annars har jag bara köpt fisk(har lagt i som *** med fishing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 om du vill ha pengar -> merchanting nr 1.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 om du vill ha pengar -> merchanting nr 1.... om du har pengar att börja med ja, men om du är säg combat 10 och needar pengar till ny equip hur gör du då med din merchant? du har inte nog för att börja med det på din första gubbe då. eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 om du vill ha pengar -> merchanting nr 1.... köp bones för 1gp ea och sälj för 2 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg