Salzalada Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Kollade på 5 avsnitt, och tyckte inte om den. Hatar de idiotiska amerikanerna som bara skjuter så fort något händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 det är bra i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag har kollat lite, jag tycker de är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Alla avsnitt jag har sett är bra... JAg tycker det är en välldigt bra serie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Det ända tecknade med världsklass är Family Guy, allt annat är enligt mig skräp. Har sett boondocks typ två gånger och det är inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Family Guy äger och simpson Men boondocks är inte bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag tycker att Boondock är seg,tråkig och allmänt skitkass! gillar bara inte den serien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.