Xeller Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Hallo undtrar om nån gillar samma sreie som mej nämlige boondocks. jag älskar deras humor, vill bara veta vad ni tycker P.S."A nigga moment" och "the story about gangstalicious" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag har sätt det en gång eller två, ja fastnade inte för humorn som programmet innehållde. Jag gillar The Simpsons & Family Guy mycket bättre. De serierna innehåller många roliga skämt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 mm kolla hela säsongen förut, men nu e de samma säsong igen ;| och nigga moment avsnittet ägde :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.