Hoppa till innehåll

Warlock/paladin


Xynthiar

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Fram tills nu har jag trott att warlocks och paladins mount var gratis, men man behövde göra ett svårt quest, men nu säger ju många att det inte alls är gratis, varför? är det själva questandet eller behöver man typ saker också?

Tacksam för svar

 

//BloodRogue

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är du lv 60 så behöver du grejer. Annars behöver du inte det. Vad jag vet så ska man gå till ratchet om man är warlock. Och är man alliansen paladin så ska man gå till Stormwind.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ditt första mount är graitis och för warlocks är det spelets svåraste quest (snacka med en kille sens ak du snacka med honom igen)

Men epicmountet kan bli jävligt dyrt

 

PS. För dom som undrar så får rpaladins sitt mount gratis för att det är så j*vla synd om dom stackarna (tänk er själva att kunna göra det mesta emn ändå suga på det :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej paladins måste göra asa svårt quest på slutet måste man summona ett spöke och då måste man ha 3 paladins 1 holy priest och en warlock man måste döda rattlegore i scholo sen på den kullen han står på ska man lägga en grej sen kommer det fullt med spöken sen bossen som tappar en charge eller något vet inte vad det är men sen lämmnar man in den sen så får man epic mount!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ditt första mount är graitis och för warlocks är det spelets svåraste quest (snacka med en kille sens ak du snacka med honom igen)

Men epicmountet kan bli jävligt dyrt

 

PS. För dom som undrar så får rpaladins sitt mount gratis för att det är så j*vla synd om dom stackarna (tänk er själva att kunna göra det mesta emn ändå suga på det :( )

 

Snacka inte skit om palas för att jag skulle äga dig så j*vla grovt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...