Rallypacker Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 mm, titta på grim - total anninhalation så får du se en ägig rouge. Finns filmer till alla klasser där dom äger sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Dark Real: BG är en enda röra, det är fullt möjligt att dom han gick på kollade åt ett helt annat håll. One on One dueller är det enda som kan räknas ifall du ska jämföra klasser, och då ska det vara one on one där bara abilities/spell är tillåtna, inge pots eller bandages. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 mm, titta på grim - total anninhalation så får du se en ägig rouge. Finns filmer till alla klasser där dom äger sönder. Grim är jävligt bra med. Sen har vi ju Maydie och han i World of Roguecraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jupp, finns imba-filmer till alla klasser som sagt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Dark Real: BG är en enda röra, det är fullt möjligt att dom han gick på kollade åt ett helt annat håll. One on One dueller är det enda som kan räknas ifall du ska jämföra klasser, och då ska det vara one on one där bara abilities/spell är tillåtna, inge pots eller bandages. Japp hela alliance tittade åt ett annat håll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Mm, dom stod inte ut med synen av en stinkande vafan man nu ska kalla den där snubben. Nej men ärligt, både sidor gör misstag och både sidor kan äga sönder andra sidan, bg-raids som inte består av förskapade raidgrupper är helt slumpmässiga baserade på lvl så allt handlar om att man hamnar i en bra raid som fattat att soloplay inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Mm, dom stod inte ut med synen av en stinkande vafan man nu ska kalla den där snubben. Nej men ärligt, både sidor gör misstag och både sidor kan äga sönder andra sidan, bg-raids som inte består av förskapade raidgrupper är helt slumpmässiga baserade på lvl så allt handlar om att man hamnar i en bra raid som fattat att soloplay inte funkar. har du sett filmen- hela filmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 ja, jag såg filmen. Jag antar att du har någon slags totalknäckande poäng nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 ja, jag såg filmen. Jag antar att du har någon slags totalknäckande poäng nu eller? japp alliance blev PWNED Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 ja, jag såg filmen. Jag antar att du har någon slags totalknäckande poäng nu eller? Ska jag säga samma sak om alla Alliance PvP filmer jag sett också då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 ja, jag såg filmen. Jag antar att du har någon slags totalknäckande poäng nu eller? japp gärna om du kan hitta en film där någon alliance ägde horde på samma sätt som unbreakable gjorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-3...rank+14+warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg