Flagg Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-3...rank+14+warrior Han har på reckleness i varenda fight så han är inte så extremt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 hur tusan lyckas han critta 4800 o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Flagg: Och din poäng var? Det är en ability han har och alltså kan han använda den hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Han kan inte använda den hela tiden, det är 30 min cooldown på den så han har klippt ihop det jäkligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Jag menad inte hela tiden på det viset, jag menade att det inte var nån grej som var tillfällig som typ pots eller nåt. förresten den där rank 14 warrior hade gjort en sjukt snygg video, första gången jag sett en wow-video med snygga klipp och effekter. Redigerat 16 Oktober 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Han kan inte använda den hela tiden, det är 30 min cooldown på den så han har klippt ihop det jäkligt bra. Det finns en annan snygg film på rank 14 warrior med GM set o GM claymore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Mm, det är Maydie. Men han har typ 10 dålda healers och 100 buffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) dubbel-post Redigerat 28 Oktober 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Mm det har han. Men han har också gjort den snyggaste wow-filmen jag nånsin sett hittils. Ingen annan video har haft så snygga effekter och så bra övergångar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hej! Fram tills nu har jag trott att warlocks och paladins mount var gratis, men man behövde göra ett svårt quest, men nu säger ju många att det inte alls är gratis, varför? är det själva questandet eller behöver man typ saker också? Tacksam för svar //BloodRogue 'Bara lv 40 mounten är gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg