Cornificius Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 går ut från duschen några timmar senare och börjar dricka jolt och lyssna på radio titta halvt på TV och spelar halvt på datorn.. men dricker mest jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 *reser mig upp*j*vla h*lvetes skitunge......Vänta bara.....SA NÅGON BAKA KAKA PÅ 4:47 SEKUNDER?!YEAY!!!!*springer ner för trappan och halkar rakt in i vägen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 *hör ett rejält duns* Springer sedan ner för trappan och snubblar på någon som ligger ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Kommer ut från min lägenhet och ser två figurer ligga på govlet. Jag lyfter upp dom "Vad fasen håller ni på med ?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 *Hoppar ett graciöst hopp och snubblar över guggo* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 kan ja hoppa in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 *ser otroligt dum ut* Skala banan ding ding,skala banan ding dööööng.....*svimmar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 höjer ljudet på radion och TV:n och går ut ur rummer och låser. Går iväg ut på stan för att gå på internetcafè och spela något spel han redan har (typ counterstrike eller något sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.