Hoppa till innehåll

Zelda: The Wind Waker


ZeldaNaruto

Rekommendera inlägg

Jag har klarat det på ön där man hoppar ner under isen och ska tända eld på sex facklor. Men det står ju på skylten att man ska guida "the spirit" till spökskeppet men det går ju inte att komma dit!!! :huh:

 

Så jag har två frågor....:

 

1. Hur tar man sig till spökskeppet?

och

2. Vad är det för "spirit" det står om?!

 

Tacksam för snabba svar! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The spirit till spökskeppet... ?ehm, nu hänger jag inte med... Om det är kartan till spökskeppet du ska ha så ska du åka till Diamond Steppe Island, det lär väl ligga på den vänstra delen av kartan, och den nedre delen nånstans... dvs den vänstra nedre delen av kartan.. :) På vilken ö är det du tänder eld på 6 facklor... är det med pilbågen du gör det...?

Redigerat av Toad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Du ska bara köra rakt in i Spökskeppet, då kommer du in!!

 

Och "Spiriten",

 

Jag vet inte riktigt, men när man klarat Späkskeppet står det typ:

 

The Spirits Have calmed down, eller nåt sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska bara köra rakt in i Spökskeppet, då kommer du in!!

 

Och "Spiriten",

 

Jag vet inte riktigt, men när man klarat Späkskeppet står det typ:

 

The Spirits Have calmed down, eller nåt sånt...

 

Jo, men man får inte tag på Ghost Ship utan "Ghost Ship Chart". Man kan inte heller köra in i det utan kartan... ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner du till en liten ö vars namn är Diamond Steppe Island? Jag har inte full koll på vad den ligger... Men om vi delar in kartan i 4 delar, så ska den ligga någonstans i det vänstra nedersta hörnet... ;)

 

Ja, det är ett svart hål på den ön som man ska hoppa ner i. Sedan ska man hoppa ner i en massa kittlar eller vad man ska kallas det... Man hoppar ner vid en kittel och kommer upp vid en annan... Jag upplevde det som mycket svårt :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, tack alla med eran hjälp klarade jag det galant! nu är ni säkert trötta på mig men jag har en fråga till.

 

Jag kom till Ganons Tower m. er hjälp. men nu vet inte jag hur man ska göra i ett av rummen, det m lavan och krukorna m. vatten. hur kommer man till andra sidan?? :blink: det går typ inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, tack alla med eran hjälp klarade jag det galant! nu är ni säkert trötta på mig men jag har en fråga till.

 

Jag kom till Ganons Tower m. er hjälp. men nu vet inte jag hur man ska göra i ett av rummen, det m lavan och krukorna m. vatten. hur kommer man till andra sidan?? :blink: det går typ inte..

 

Kasta krukorna på lavan så att det bildas plattformar som man kan stå på ett kort tag...?. Vet inte precis hur stället du är på ser ut.... så får gissa mig fram... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...